17:e december 2011


(
bilden är från när vi skulle fota bildläxabilden)
Gomorron!

Just nu sitter jag med ricinolja i håret så det ser väääldigt fett ut just nu men jag får kämpa med det i duschen haha, jag ska testa att schamponera håret innan jag ens hällt på vatten för det ska tydligen funka lite bättre.

Annars då? Haha jag låter ganska barnslig när jag ska försöka använda vuxenord som "annars då" eller ah det är väl inget vuxenord men jag hoppas ni fattar! :P Jag och mamma ska kanske åka till Täby C för att köpa lite grejer som vi ska pyssla ihop till julklappar också var det något mer vi skulle fixa men jag kommer inte på det..
Det ska bli kul! Sen lite senare kommer bebis över hit :D Men nu ska jag vänta i ungefär 20 minuter till och sen kan jag hoppa in i duschen! Hörs! :) // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

Nämen, titta! Det är ju hemma hos mig haha :D

2011-12-17 @ 12:22:46
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0