18:e december 2011, 6 dagar kvar! :D


Gomorrron!


Snön ligger fortfarande kvar, woho! :D Tyvärr är det inte 1 decimeter än men det får det ta och bli! Idag ska vi åka iväg till Mirka (farfars fru) och äta middag och jaa vara där ett tag helt enkelt.. Hon gör alltid god mat så jag längtar redan nu haha! :P Nejmen det ska bli jättekul för det var så längesen vi träffade henne. Men det är inte förrän klockan 16 typ så innan det ska jag nog ut och fota om det inte börjar snöa.. :) Men iaf snart ska jag ner och göra frulle så hej då! // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0