19:e december 2011


Hej hej!


Skolan var FETT chill idag, nästan bara film haha x) Vi hade matte som första lektion och då fick vi titta på julkalendern haha, jättekul ju! :D Sen såg vi nästan bara på film resten av lektionerna.. Superskönt! :)
När jag kom hem gick jag ut och fotade på en gång, sprang bara in och hämtade kameran och lämnade väskan för jag ville passa på innan det blev mörkt precis som det är nu. Men sen efter ett tag började det snöa igen men jag fortsatte att fota ändå men sen så typ hände nåt med kameran så jag trodde att den blivit fuktskadad eller nåt men den klarade sig mycket bra som tur var! :)

Just nu sitter jag och käkar en lussekatt, mm ála mm! Men vi hörs sen, hej då! // sOphia


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0