1:a december 2011


HEEEEEEJ!


Det är 1:a december idag, fatta vad amazingg!! :DD Så himla härligt även fast det inte är någon snö, den kommer väl när som helst, men guuuuud vad härligt det är december, idag börjar ju Julkalendern också och jag tänker kolla haha! :D Det är så himla mysigt med julkalendern på morgonen och öppna luckor och sånt + att jag vann en chokladkalender förut så den ska jag äta ur varje dag ;)

Jag har no planes for today höhöh eller joo juste det har jag ju, jag måste på NO a-tid till klockan 16.00! Vi har prov nästa vecka så jag måste passa på... Aja men nu ska jag gå ner och göra frukost och sen kolla på julkalendern :) 
Hej då så länge! // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0