20:e december 2011, 4 dagar!


Heej!


Skolan var hur chill som helst idag och imorgon slutar vi! Herregud vad skööönt! :D Så himla lycklig haha! Fast det känns inte som att vi gör det imorrn, det känns som att vi lixom ska gå några dagar till och det känns verkligen inte som att det är julafton den här veckan!? OMG. Jag måste pyssla ihop och slå in några julklappar snart, trevlans! :) Träningen är inställd idag så jaa jag vet inte vad jag ska göra eller nu ska jag gå och äta nåt och sen blir det som sagt julklappsinslagning! Hörs sen :) // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: juliasellin[foto&vardag]

Svar: Tack tjejen vad glad jag blir! :)

2011-12-20 @ 17:22:56
URL: http://jjuliassellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0