22:a december 2011


Heeeeej!


Nu är det JULLOV!! SÅ himla skönt! :D Ååååh tänk nu behöver man inte tänka på några läxor alls, nej nej det är förbjudet! Aaah jag kan inte beskriva hur himla glad jag är för det men jaa jag antar att alla är vääääldigt glada över det haha :D

Och nu är det ju också julafton om bara 2 dagar, jag dööör! Eller nej för då hinner jag ju inte vara med om det men jag är så uppspelt haha ;D Idag ska jag göra chokladtryffel och fixa lite julklappar och handla och sånt men det tar jag sen lite senare för nu ska jag se på julkalendern så hej då! // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0