23:e december 2011, 1 dag kvar!

Hej hej!

Hoppas allt är toppen med er för det är det iaf med mig, alltså fattar ni att det är JULAFTON imorgon?!?! Åååååååhh så himla kul!! :D Jag kommer typ gå runt och säga det hela dan till Ludde och Emil haha.. Men jag måste först baka några chokladtryfflar som ska ges bort också ska jag göra några ljus och jaa, det är väl det! :)

Juste, vet ni? Imorse när mamma åkte till jobbet typ 6.00 eller nåt, då kom Sally in till mig och lade sig på min kudde, alltså hennes huvud låg på min kudde, så himla gullig! Sen har sovit så med mig hela tiden x)
Men nu sitter Emil bredvid här och väntar på att vi ska kolla på Julkalendern så hej då! // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0