25:e december 2011, juldagen! :)


Gomorron och god jul!

Jag vill fortsätta säga det fram till nyår hehe.. Hoppas ni hade en suuperbra julafton igår för det hade jag :) Först så kom gästerna till pappa och det var jättetrevligt och kul verkligen, vi gjorde i ordning mat, åt och såg sen på Kalle Anka, efter det gick vi ner och öppnade våra paket! :D

Jag är verkligen suuuuupernöjd med allt som jag fick förutom en grej som ska bytas :) Det var jättemysigt på paketöppningen :) Sen lite senare körde pappa oss till våra kusiner och då började vi med att äta där (fast jag var proppmätt), gå runt och längta till Tomten, spanade efter Tomten och till slut kom han! :D Där fick jag också jäättefina presenter och vet ni? JAG HAR FÅTT EN VIT IPHONE 4S!!! :D :D SåhÄÄÄr himla glad! :D Wehååååååå, nu kan jag skaffa Instagram :DD Men den går inte att aktivera än för att vi måste till affären och be om ett microship eller vad det nu var så vi ska dit imorrn för idag är det ju stängt.

Men jaaa jag är suuuuperglad över allting verkligen och idag ska jag få byta rum med mamma och Micke så jag får ett stort rum! :D Spännande! Nu ska jag kolla på Vänner, fick den boxen igår :D //sOphia



Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Elin&julia!

Hejsan! Självklart kommer länkbytet snart, men för tillfället har ingen tillgång till data tills ikväll så kolla ikväll så ska länkbytet vara uppe ;)

2011-12-25 @ 10:01:35
URL: http://Http://juliaaelinn.blogg.se
Postat av: Karolina

WIIIIEE

2011-12-25 @ 11:55:24
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: Mli

Yey för Vänner!! :D och iphone 4s!! Inte lite avis nej nej... ;)

2011-12-25 @ 13:48:51
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/
Postat av: Vicci

Åh! är jätte aviiis! :) Du kanske kan skänka den till mig? x)

2011-12-26 @ 16:27:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0