26:e december 2011, dryyyg!


Heeej! :D


Sorry att jag inte bloggat idag men jag har gjort lite andra saker som t.ex. hängt i Täby C! :) Det var inte så kul för det var FETT med folk så jag ba "ååh", kände mig lite som en gammal gumma. Men vi bytte ett underställ som jag fått mot en mindre storlek också skulle vi fixa ett mindre simkort till mobilen men han i kassan var jätteotrevlig och dryg och ba "aaah men ni har ju inte köpt härifrån" "jo" "nää" "jo" "ska jag kolla?.... oj det har ni ju" så ja han var vääldigt dryg tyckte jag för han ville inte ens hjälpa oss att sätta in simkortet även fast det inte var mycket folk alls i den butiken.

Men nu när jag skulle göra det själv så funkar det inte så ah vi vet icke hur vi ska göra, åka tillbaks förmodligen.. Juste jag träffade Rebecka, Fia och Karro där och vi ska göra nåt imorrn :D

Annars då? ;) Jag har målat naglarna, ätit julbord med mamma och alla andra + mormor som är här och ställt fram den där saffransglassen som jag gjorde igår på tining. Men nu ska jag göra en varm hallonsås så ni får ha det så bra så länge, hej då! // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0