Färdigt!

Heej! Nu är jag äntligen hemma igen, jag har köpt ett skal nu och fått Iphonen fixad så jao bättre kan det inte bli! :) Just nu väntar jag på att Rebecka ska messa och säga att hon är färdig för hon är på bio men vi ska göra nåt snart, Karro kunde tyvärr inte för hon är påväg till Sälen den lylloosten! Men det blir jag, Becka och Fia :)
Jag ska kolla upp något recept på tårta nu för jag ska baka det ikväll så att vi har det tills imorrn då gästerna kommer :) Men men vi hörs nog sen! // sOphia



Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Mli

Grattis i förskott! :D

Hoppas du får en underbar dag!

2011-12-27 @ 19:54:30
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0