Fixat och donat!

Hej hej! Jag tänkte ju lägga ut en video idag som jag skulle göra men jag kan säga att det har jag faktiskt inte gjort för jag har hållt på med mat typ hela tiden fram till nu, gästerna kommer ju snart så nu är det äntligen färdigt, jag har gort lunch också har jag hjälpt till med förrätten och gjort krutonger, mums filibaba!

Men jag ska nog umgås med mormor och Ingrid (Mickes mamma) som har kommit nu så hej då! :) // sOphia

Förresten, jag heter "zoophias" på Instagram så ni vet :)


Jag just nu..


Detta ska snart hällas upp i cocktailglas och sedan lite krutonger runtom :)



Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0