Hola!

Hej! Nu är jag äntligen hemma efter långa "ärenden", först åkte vi iväg och åt på Vedugnen för att vi har lixom hantverkare här som håller på lite i köket och så, sen åkte vi vidare till Jenni och träffade bebisen och jag fick hålla henne jättelänge i famnen! :'D Hon pruttade lite haha men det var bara gölligt ^^

Sen åkte vi iväg till Elgiganten och nu vet jag vilket objektiv jag ska köpa, jag har pengarna så egentligen är det bara att beställa men jag väntar till nästa helg istället. Sist men inte minst åkte vi till ICA och där handlade jag en Strawberry cheescake chokladkaka, mm! :) Just nu sitter jag och kollar på Sunes jul så jag ska fortsätta med det så hej då så länge! // sOphia


Suddig bild I know.

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Anna

Hej! Ska du inte köpa objektivet under mellandagsrean? Då brukar det vara jätte bra priser! Älskar din blogg!

2011-12-14 @ 08:45:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0