Kvällen före dopparedan! :)


Hej hej! Pappa åkte förbi mamma och hämtade oss förut och sen dess har jag ätit, julpyntat lite till för vi hittade allt vårt julpynt, duschat, slått in lite julklappar och fixat en julklapp :)
Nu är jag lite spänd inför morgondagen, gaaah! :D Det kommer nog bli jättebra allting eller jag vet att allting kommer bli superbra! :)
Jag ska fortsätta slå in nu och sen kanske jag bloggar ännu en gång men får se, aja hoppas ni haft en toppendag och att ni får världens bästa julafton imorgon, ha det bäst! Hej då! // sOphia



Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0