Maddi Jane..








Hon är så himla gryymm och hon är bara 13 år! :O Hon är så hiimla bra!! Åh vad jag önskar att jag också kunde sjunga som hon, då skulle jag ju lätt vunnit Talangjakten i Byle, nä skojja! xD Men jag vill kunna sjunga som hon, fatta att gå runt och lyssna på sig själv när man sjunger som om man var en radio.. :D Ååh hon är så grym!

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: linnea

sv: Tackar! Jaha okej, vad kul att du ska köpa det, för det är ju skitsnyggt :) Åh tack så mycket, vad glad jag blir :D

2011-12-15 @ 19:40:04
URL: http://littlemslinnea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0