Mamma = en glädjedödare för tillfället.

Hej! Jag sitter fortfarande och jobbar med SO:n, det går sådär alltså men iaf jag måste snart avbryta (yes!) för att jag måste duscha och sen klockan åtta börjar ju Bonde söker fru så jag ska ta och tagga till det också, men jag kommer typ inte hinna se hela programmet för jag måste plugga.. Jag har också träning ikväll men den hinner jag inte heller gå på, alltså åååh jag blir galen! Jag vill träna, jag mår dåligt och får dåligt samvete när jag inte tränar. Usch.. Aja på söndag då ska jag gå på träningen!

Tänkte iaf berätta en lite rolig grej eller ah rolig och rolig men sån här konversation hade jag och mamma nyss:

Jag: Det snöar! (det gör det nu också om ni undrar)
Mamma: Gör det aha det kommer smälta bort men vad kul!
Jag: ......

Där blev jag lite stum för min glädje hann vara i ca 5 sekunder och sen säger mamma att den kommer smälta bort ?!
Nä, den ska inte smälta bort.

"på mitt nattduksbord" istället för "i min väska" höhöh..

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: idaaaaaaaaa

hallå fiaaaaaaaaa, jag tycker att du ska lägga ut bilderna du tog idag, jag är liiite nyfiken på att se dom! :)

2011-12-10 @ 12:36:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0