Mitt ena öga är mindre än det andra... ?



Alltså kolla på mitt vänstra öga, det är alltid mycket mindre än vad det högra är och så blir det alltid på bilder, varenda bild haha! Det kan se väldigt konstigt ut på vissa bilder tycker jag men aja ville bara visa det hehe :)

Imorrn har jag sovmorgon till 9.40 men Julkalendern börjar ju 7.15 så japp jag ska upp och kolla på det då! Efter skolan ska jag, Vicci och Johanna åka till Täby C och sen lite senare på kvällen ska vi hem till Emelie, supértrevligt! ;D Men hörni, vi hörs antingen liiite senare ikväll eller så hörs vi imorrn! Eller okej jag vet att vi inte "hörs" men ah ni fattar ;) // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0