Mitt hår kommer bli som Rapunzels! :D

Hej hej! Sorry att jag inte bloggat förrän nu men efter skolan stack jag, Fia, Karro och Becka till ICA och Apoteket för att jag skulle köpa ricinolja inne på Apoteket, sen gick jag, Karro och Becka hem till Becka för vi skulle egentligten ha kollat på Spiderman (Rebecka har inte sett den!!) men hon orkade inte så vi gjorde lite annat istället, Becka fixade bla mina naglar, hon filade och "putsade" och höll på mycket men det blev jättefint! :)

Alldeles nyss åt jag tacos med pappa och brorsorna, mysigt och gott! Jag ska snart lägga i ricinolja i håret och sen ska jag ta en dusch så sen efter typ två veckor kanske mitt hår ser ut som Rapunzels ;D Nä skojja men det kanske har växt några centimeter, hoppas! :)
Jag kan skriva lite mer om det där senare.. Men iaf, här har ni lite bilder:




ouff bäst kvalité! Nämen den är tagen den 13:e december haha jag kommer inte på vilken dag det var :P


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0