Modebloggare.. Jag? Hm!


(nä vadå ler överdrivet? ;) )
Hej!

Jag har nyss suttit och kollat på alla avsnitt av Elsas värld och guud så grymt det är! Jag vill också bli modebloggare, jag vill också ha ett sånt liv men egentligen det är ju bara att börja blogga om sin egen stil och sånt lixom, jag menar jag är ju inte nån modebloggare alls men om jag lixom har intresse för det så är det ju bara börja blogga lite om det såklart, jag ska typ börja blogga lite om kläder jag gillar och sånt haha för jag tycker att det verkar fett kul!

Men jag får se hur det blir, jag kan ju inte shoppa hela tiden och mina kläder är inte särskilt exklusiva heller ;)

Men vad heter det... eehm.. Juste såg ni också på Julkalendern imorse? Den var ju jättebra tycker jag! :D Men jag sitter och pluggar lite samtidigt som jag kollar på Bonde söker fru repris sen igår så jag ska fortsätta med det nu, haj då! // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0