Mot Täby C!


Hej! Nu är jag färdig för att åka till Täby C med mamma och mormor, har nyss duschat och sånt där så japp nu är jag redo! Efter det ska förmodligen jag, Becka och Fia göra nåt (Karro kanske?) roligt och jaa.. Helt underbar dag helt enkelt! Höhö skojja men kul ska det bli!

Och imorrn fyller jag år! :D Kan inte sluta tänka på det haha.. 14 år!

Aja nu ska jag börja klä på mig ytterkläderna och sånt men det är typ 8 grader så det är ju ganska varmt ute egentligen... Jag vet inte om jag vill att snön ska komma tillbaks eller om det ska vara såhär varmt fram till våren..
Men jaja, nu måste jag skynda mig lite, hej då! :) // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: hanna

jättefina bilder! :)

2011-12-27 @ 20:32:16
URL: http://hannaparkkonen.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0