Ricinolja:

- Ricinolja gör att håret växer fortare, på en månad har det växt ca 5 cm för många.

- Ricinolja är ett laxeringsmedel som finns på Apoteket bakom kassan så ja du måste fråga om det..

- Häll olja i handen och gnugga sedan in det i hårbotten och dra ut det lite i längderna om du vill.

- När du duschar så är det många som brukar schamponera håret flera gånger men jag gjorde enligt ett tips jag läst, schamponera innan du ens sköljt håret med vatten och sedan sköljer du. Jag gjorde det alldeles nyss och det funkade jättebra! Jag schamponerade bara håret 2 ggr men den där andra gången hade inte ens behövt.



Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0