Svar på tal:

Anna
Hej! Ska du inte köpa objektivet under mellandagsrean? Då brukar det vara jätte bra priser! Älskar din blogg!

Svar: Hej! Jag har faktiskt också tänkt på det men det objektivet är väldigt nytt så jag vet inte om dem kommer sänka det i pris eller inte men jag väntar till mellandagsrean ändå! :) Och taaaaack så jättejättemycket, din kommentar gjorde min dag! :D <3
Förresten, har du någon blogg? :)



Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: bella nyqvist

sv; ahw, tack så mycket sweetie! :)

2011-12-15 @ 18:32:54
URL: http://bellsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0