Täby Centrum!

Holaa! Jag och mamma och Ludde åkte till Täby C idag och fixade bla dem där ljusgrejorna som vi skulle göra så nu har jag redan gjort ett ljus! :) Vi tittade också på julklappar och sånt och jag fick en Christmas cookie crunch smoothie eller vad den nu hette, supergod var den iaf! :) Bebis har vart här väldigt länge också så jag har mest vart med henne, fick hålla henne några gånger också :)

Men visst är det kul att det har snöat!? Superkul ju! Hoppas det håller i sig och snöar mer till julafton :D Det skulle ju vara perfekt! Men nu är jag hungrig så jag ska ta och äta lucka nr 17 nu, mm!

Nejmen maten är färdig om ett tag men juste, jag var ute och fotade lite på tomten idag när det snöade för jag ville lixom fota snöflingorna och sånt men det gick inte så bra för att kameran blev lite blöt och ah.. Men om jag får lite pengar i julklapp ska jag köpa några skydd till kameran så att man lixom kan fota när det regnar till och med.
Jag kan visa dem där bilderna snart, hej då så länge! :) // sOphia


Det där ljuset..




Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0