2:a december 2011

Gomorron!

Har sett på Julkalendern för ett tag sen också har jag ätit frukost och fixat mig och ah, jag är typ färdig om man inte räknar med att jag inte borstat tänderna. Som första lektion har vi Bild, sen är det lunch och sen världens längsta SO lektion och sen är det bara matte och engelska kvar..

Efter det ska jag åka till Täby C med Vicci och Johanna som jag skrev igår, jag vill så gärna ha en tröja från Gina Tricot men det är inte det jag ska fixa eller jag kanske köper den också men det är en annan grej som kommer i första hand :)
På kvällen ska vi sen till Emelie men jag bloggar snart igen! // sOphia


Snart ska jag leta upp lucka nr 2.. ;)



Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0