Right now.....


Hejhej! Just nu sitter jag och klär mitt nya smyckesträd, superglad över det! :) Vi har bytt rum också men vi ska måla om och köpa lite saker från IKEA också så det kommer nog bli jättebra :D

En grej som vi är lite "oroliga" över bara, det är att Sally alltid har sovit i det här rummet med mamma och Micke (när hon inte sovit med mig då) och haft en plats då hon kan titta ut genom fönstret så vi får se hur det blir nu, om hon väljer att sova med mig eller om hon går ner... Hm, aja nu ropar mamma på mig för jag måste plocka bort mina saker från det "gamla" rummet så hej då! // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Linn

Heej! Så jättefin blogg du har!

Kika in min också, ha en bra dag :D

2011-12-26 @ 20:27:45
URL: http://linnfotografering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0