29:e december 2011


Hej hej! :D


Sorry att min blogg suger nu men det är bara en tillfällighet! :) Jag mobilbloggade ju om min födelsedag igår och idag tänkte jag göra en videoblogg som jag ska lägga upp sen (om det funkar) där jag visar alla sakerna, till och med sakerna från julafton för den vidoebloggen lovade jag ju er förut, jag har inte glömt!

Men min födelsedag var verkligen jääätterolig, den bästa hittils typ? :) En av dem grejerna som gjorde att den blev så rolig var att Becka och Fia kom och sjöng, haha ni kan läsa om det i inlägget tidigare :D Men sen så var ju allting annat superskojj det med! :D

Idag ska vi ha en middag hemma hos mamma och då kommer: Min ena kusin Ebba, hennes föräldrar, Gärd och Sven (alltså jag har börjat säga Svärd och Yen precis som att dem vore kineser men jag säger fel hela tiden) och mormor! Sen är det jag, mamma, Ludde, Emil och Micke som också är med :) Jag ska typ gå hem till mamma om ett tag och kanske baka något till efterrätt fast jag vet inte, har bakat så himla mycket på sistone.. fast det är kul! :)
Men jaja nu ska jag inte tråka ut er mer så hej då! // sOphia


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0