Vill ni eller inte?

Hej! Jag har nyss spelat in några pinsamma videobloggar (jag tycker alla mina videosar är pinsamma) för att jag tänkte lägga upp någon här på bloggen men nu vet jag inte om jag vågar utan att få era åsikter för om ingen vill så kanske det är lite pinsamt men jag vet inte.. För själv tycker jag att det är kul när andra gör videobloggar för det är kul att se hur man är irl lixom.. Jag visar vad jag fått i julklapp och sånt :)

Men ja, först vill jag ha era åsikter och om några vill laddar jag upp den :)
Den här gången LOVAR jag att ladda upp den för jag skrev så en gång förut också men laddade inte upp den men den här gången får ni banne med ta och stämma mig om jag inte gör det, men jag gör det bara om ni vill :)



Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Johanna

Ja, gör de :D

2011-12-25 @ 14:19:36
URL: http://johannasfoton.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jo ladda upp! :)

2011-12-25 @ 21:18:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0