3:e februari 2011

Morsning korsning!

Idag känner jag mig bättre men jag har fortfarande lite ont i magen plus att jag känner mig liite illamående så jag stannar hemma idag med för mamma tvingade mig, jag vill inte behöva ta igen massa saker fast det är ju taskigt att smitta alla kompisar så ja. Usch vad tråkigt jag kommer ha idag! Sen lite senare kanske jag ska gå ut på tomten och fota lite, vad ska jag annars göra?... Jag kanske borde ligga i sängen hela dagarna som jag gjorde förra veckan men nej det går inte för det är jag alldeles för pigg för!

Om ett tag ska jag väl gå upp och käka lite frulle om magen nu klarar det hehe, men det blir om ett tag, hej då! // sOphia

Kolla in dom här balla Apple grejerna:

Array
iPod Shuffle 2, det är en klocka som ni ser, smart och rolig ju! :P


Array
Iphone skal...


Den här Ipaden är gjord av guld och diamanter:

Array

Array

Den är gjord av 53 diamanter och 22 ct guld!!! Det finns bara 10 exemplar av den och den väger 2.1 kg och kostar 129 995 pund!


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0