4:e februari 2011

Goodmorning boys and girls goodmorning evryone na na na na na na na na na na na na na...

Ja ungefär sådär går en ramsa som vi sjöng i ettan haha :D Shit vad skönt att det är fredag! Sista skoldagen asså, jag har bara gått i skolan två dar den hr veckan hehe men så är det när man är sjuk.

Ikväll vid halv sex ungefär så ska jag på en klassgrej med klassen, alla föräldrar ska också hänka på (typ första gången jag säger hänka på xD) och sen när vi har samlats i hemkunskapssalen så ska vi delas in i grupper och sen ska vi gå till ICA och typ köpa valfria ingredienser till en tårta som vi sen ska baka haha... har ingen aning om det blir valfria varor och hur mycket pengar vi får men 100 tycker jag att man ska få.. lite konstig grej att man lixom ska baka tårta och sen typ tävla om vilken som var snyggast.. aja det blir väl kul! :)

Vad ska ni göra idag?

Aja snart måste jag måla tänderna men shit nu har jag liite bråttom, aja hej då! // sOphia

Mig idag med min nya sjal:





Sorry för dåliga webcams...


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: sofia w

Hej! :) fina kläder! men hur fick du självutlösare på bilderna? D: finns det självutlösare?

2011-02-05 @ 11:22:01
URL: http://westinsofia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! :) fina kläder! men hur fick du självutlösare på bilderna? D: finns det självutlösare?

2011-02-05 @ 11:25:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0