Fotattillskameransbatteridog.se

Heej...

Jag har fotat och fotat och fotat och fotat och fotat tills batteriet dog och mina tår och fingrar domnade bort! Jag har tagit sjuukt mycket bilder så nu är jag värd ett varmt fotbad, synd bara att vi inte har nåt hehe :bigeyes: 
men men jag får väl göra ett eget genom att ta fram hinken som jag kräktes i i måndags och fylla den med vatten och sätta fötterna i den, haha nä då jag bara skojja! Jag får ta nån annan hink ch fylla den med varmt vatten och eller nej nu vet jag!
Jag ska ju duscha idag men istället för att duscha så kan jag ju ta mig ett najs bad... tummen upp ju! Ja jag ska ta mig ett bad med massa badbomber i, tummen upp igen! :)

Snart ska ni få massa bilder och sen efter jag tagit mig ett varmt bad och visat er bilderna så ska ni få se det som jag shoppade i söndags, tjarå! // sOphia


Tumblr_lfhzfizvem1qay7hjo1_500_large
Jag har sett honom live med Becka på hans och resten av bandets konsert! Coolt va?


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: josephine- fixar din design gratis!

sv haha du sa att vår design va snygg!

kul! vi är 13 fyller 14 om ca två veckor!

hur gammmal är du??

2011-02-02 @ 16:00:43
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: septembertjejen

Gullig blogg!

Hur är det med dig idag ?:)

2011-02-02 @ 16:01:02
URL: http://septembertjejens.blogg.se/
Postat av: linnea

åh avis jag är, de är jättebra :)

2011-02-02 @ 17:41:38
URL: http://mylittlemind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0