Fyndat, nästa: Amputera!

Heej!

Shit vad jag fryser och är blöt! Jag och Rebecka kom hem från täbban vid typ 15.10 och sen dess har jag varit ute och lekt med Ivan i snön och mina tår måste tyvärr amputeras bort... sorgligt. Fingrarna sköljde jag nyss i kokhett vatten och det var så skönt!
I Täbban så gick vi runt i typ alla affärer och kollade och jag testade typ allt jag såg så jag prova' väldigt mycket... men Rebecka var snäll och stod ut, tack :) Jag köpte ett par shorts som föreställer amerikanska flaggan och ett flätskärp, jag är jättenöjd med det!

Sen gick vi och kollade på böcker och jag stod där inne jättelänge och skulle typ läsa på allas baksidor och sen när jag stod och valde mellan två som jag kanske skulle köpa så kom jag sen efter typ 20 minuter på att det är bättre om jag lånar den boken på bibblan, då blir den ju gratis :bigeyes:
Sen så gömde vi oss för en haha, vi eller jag ville inte träffa henne just då så haha det vart lite krångligt :P

Aja sen åkte vi hem åt varsitt håll (gud vad det låter kungligt xD) för Rebecka hade sin mormor hemma hos sig och nu ligger jag här i sängen med två täcken över mig och bloggar, ska inte sova än men jag ska försöka kolla på Glee om det nu går... aja snart får ni bilder, ciao så länge! // sOphia

Update: Här kommer bilderna från imorse till klockan 17.00!




Haha, driiv!








Jag vet att det är typ bara massa fjortis bilder (hehe) men jag gillar det så det så!


Men det finns en annan sida av mig också!


Hej jag heter Sophia och jag älskar att ta egobilder och fjanta mig och ta såna här bilder!


suddig, men vi var på bussen iaf.




En frusen chey..



 



Nu kan jag typ inte ladda upp fler bilder, visar vad jag köpt snart!


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0