Gothia Cup 2011

(hej nu är jag liite irriterad för jag skrev nyss det här inlägget men det försvann!)

Ååh vad jag vill till Gothia i år, första gången lixom! Det är asstort och häftigt, åh där vill jag spela! Det kan bli sommar nu för det skulle vara helt okej för mig.. men vi ska till Spanien i sommar och vi kommer vara där i två veckor och mamma tror att det krockar med Gothia :( Fast jag vill ju hellre till Spanien med familjen, första gången jag åker utomlands med familjen! När jag var i Thailand och Egypten så var jag där med min superdupersnälla gudfar och hans superdupersnälla fru och deras superdupersnälla barn och det var jättehärligt! Bring me back ...

Aja Gothia om jag inte kommer i år då ska jag fan se till att komma nästa år!





Spanien:




charter_sista_minuten.jpg

Asså Spanien ser ju kanske lite härligare ut, nån som håller med :P?


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Vicci

jupp det gör det! :D

2011-02-19 @ 09:23:10
Postat av: madde

vilket lag spelar du i? :)

2011-02-19 @ 11:14:02
Postat av: isabelle

Nej du ska med till Gothia! ;)

2011-02-20 @ 13:10:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0