Prinsessan Leia?!

Hej!

Jag ska snart springa upp till Jenni och dom andra igen men jag vill bara säga att imorrn så åker jag som sagt till Sälen vid typ 6 på morgonen så då kan ni ju fatta själva att jag inte kommer hinna blogga innan jag åker men sen när jag kommer fram så får jag se om jag bloggar, tror det! Men det här är iaf det sista inlägget för idag så ni vet... förlåt nu men jag drar nog Gissa Kändis vinnaren imorrn för jag hinner inte nu, sorry.

Aja här har ni lite bilder på mig med min galna frilla! ;p


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Vicci

Heej Sophia!

bara undrar om du vet några bra smoothie recept för du brukar väl göra smoothies :D. Ha det super kul i fjällen förresten :D

2011-02-27 @ 18:36:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0