Svar på kommentar :)

Hej orkar inte visa kommentaren just nu för jag har kopierat en annan grej men Vendela du vet vad det handlar om :)

Jag kan nog vilken dag som helst.. på måndag åker jag till pappa så antingen vilken dag som helst den här veckan eller näst nästa vecka, det får du bestämma! :)


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Vendela

2011-02-17 @ 16:49:28
Postat av: vendela

Okej men kanske ikväll så skulle jag kunna klippa topparna? Och kanske öva på uppsättningar imorgon eller helgen? :)

2011-02-17 @ 16:50:17
Postat av: Karolina

SV: Nej jag ska inte få dom, men jag VILL ha dom, haha ;) Vi ses imorgon! :)

2011-02-17 @ 17:00:08
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: Elina

tack! ;)

2011-02-17 @ 17:01:18
URL: http://moreandmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0