25 Januari 2011

Heej!

Igår gjorde jag ett inlägg, förlåt för det men jag kunde seriöst inte stå upp utan att vilja spy, jag hängde vid toan lite då och då såå ja! Idag är jag fortfarande sjuk men känner mig mycket bättre fast ändå lite illamående och väldigt ont i magen! Aja hoppas att jag kan komma imorrn för jag missar ju så himla mycket annars, lärarna kommer lacka sönder på mig... jaja.
Jag kanske ska fota lite om jag nu orkar för igår så låg jag i sängen med datorn och kollade på en jättebra fotoblogg så jag ska testa ett tips idag tror jag... aja vet ni? Att jag ska flytta i April och det är visning här hos oss i veckan så mitt rum är jättefint! Nytt överkast (me like), nya förvaringslådor, nya gardiner och nya blommor :D
Det är jättefint, kan visa er sen, aja hej då skriver kanske mer senare // sOphia


Jag ser liite bättre ut idag än vad jag gjorde igår haha,   Hehe..
har ni sett bilderna från igår? xD

 

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Michaela

Okej :/ krya på dig!

Jag vet inte, blir nog plugg -.- själv? :)

2011-01-25 @ 10:18:15
URL: http://miski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0