26:e Januari 2011

Hellu!

Idag mår jag mycket bättre än vad jag gjorde igår, jag hade till och med tänkt att gå till skolan men efter jag hade duschat och fixat mig så fick jag ont i magen igen... fast jag behövde egentligen ändå ta det lungt idag men imorrn då smäller det för då ska jag gå! :) Idag vill jag gå ut och fota fast egentligen borde jag ju inte men jag vill och det är ju alltid bra med lite frisk luft såå ja. Jag har nyss städat mitt rum och lagt in lite saker i nya lådor och tagit bort alla foton och diplom och sånt eftersom att det är visning här på söndag.

Vad ska ni göra idag?

Nu ska jag göra ett inlägg där jag visar er rummet, hej då! // sOphia


Foto: Jag :D


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0