Fotbak!

Hej!

Har varit ute och fotat lite, käkat snabbmakaroner, köttbullar (igen!) också har jag faktiskt gjort kokosbollar utan kokos, jag tog pärlsocker istället fast kokos är mycket godare! Jag har också fotat lite till en ny design som jag kanske ska fixa men Rebban (haha mitt nya smeknamn för Rebecka xD  nä då) sa att hon jättegärna (tror jag.. ;P) vill ta bort min ram innan, sen kunde jag fixa en ny design :) Hon är så snäll, tack Rebban :)

Aja snart ska jag väl ta en kokos boll, mums hej då!


Ni får mer bilder strax..














Mmm!




Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0