Fotbollsdojjer!

Hellu!

Idag är det träning och jag har inga fotbollsdojjor! Ååh och jag som verkligen vill gå idag, men jag och pappa kanske ska åka och köpa ett par.. vi får se om vi hinner för min gudmor och hennes man kommer hit till mamma vid 2 så jag vet inte när vi isf skulle åka.. aja hoppas hoppas hoppas vi kan köpa ett par! Aja det var det jag ville säga, hej då!

Haha såna här kan jag ju köpa för 330 dollar! xD


Jag visar bättre bilder sen, hej då!

Update:

Teva High Heel Sandals

Teva High Heel Sandals

Teva High Heel Sandals

Teva High Heel Sandals


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Vicci

Vilka udda skor ;)

2011-01-09 @ 16:30:52
Postat av: Karolina

Haha, snacka om att vara beroende av högklackat xD

2011-01-09 @ 16:52:29
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: angelica

haha vilka roliga skor :)

2011-01-13 @ 11:12:25
URL: http://stylebyang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0