Kista mässan, piinsamt!

Hej, kom precis hem från Kista mässan som vi har vart på, det var faktiskt kul, vi såg massa gulliga djur också såg vi på agility och det var askul för innan hundarna började så fick ägarna springa runtoch låtsas att dom höll i sin hund så alla vuxna sprang runt och låtsades att dom höll i ett koppel också sprang dom runt och testade banan! xD Det såg kul ut, jag tänkte fota dom men det kändes taskigt så jag gjorde det inte. Tyvärr. :P
Jag klappade också en orm och en kameleont, från början så vågade jag inte klappa kameleonten men sen så kom några fyra åringar fram och klappade den så då kände jag att jag var riktigt feg så jag klappade den :thumbup: Sally hängde tyvärr inte med...

Aja nu är jag iaf riktigt himla trött så jag sitter och segar här framför datorn, ska nog byta design... tror det iaf, förresten så är det ju jättekul att Emma Silverbratt och hennes kompis var med på blogg.se:s topplista! Lyllo henne, jag vill också! :) Dom var det imorse men sen så typ försvann dom och jag kommer inte ihåg vad bloggen heter... lyckat! Aja här har ni lite bilder:

Eller juste vet ni vad som hände inne på toan för mig? Eller nu kanske ni vet men jag var inne på en sån där pytteliten offentlig toa och höll på och fiffla lite med låset men sen när jag hade låst så drog jag ner byxorna men då kom jag på att jag skulle lägga på toapapper på toasitsen så då gjorde jag det med byxorna nerdragna och rumpan mot dörren och sen helt plötsligt så kommer det in en kvinna när jag står med rumpan mot henne, jag ba neej! "Oj förlååt" också stängde jag dörren men jag kunde inte låsa så sen när ag satt på toan så höll jag samtidigt i dörren ifall nån skulle komma in haha! Sen när jag kom dit där vi satt och åt så satt hon vid bordet mittemot oss med sin "väninna" (haha!) och då började hon prata om mig vad som hade hänt också ställde hon sig upp och peka på mig när jag satt och kolla på henne! hon ba: "den där tjejen stod på toan med rumpan bar när jag kom in *häähähää* och då ropade hon oj förlåt *haaaahaaaaaaa*" och kompisen satt och garva ihjäl sig och båda satt och kolla på mig medans min min blev mer och mer som en ostbåge.... aja nu kan man skratta åt det men det var en hel del knäppt folk där, nu bilder:



Suddig bild ja vet men jag tog fel "läge" på kameran så ja.


Haaaaahaaaa!!!! xD


Ååh bajs att kameran var i fel läge men ändå sööööööööt


Haha!


Det var asläskigt för det flög runt papegojor i ett rum och dom satte sig på alla så då sprang jag ut hehe..


Sötis iller men skulle inte vilja ha en, sorry illern.


Där är jag idag för typ 10 minuter sen.



Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Mli

Snygg header! :D Har du gjort den och i vilket program??

2011-01-07 @ 20:44:06
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/
Postat av: Mli

SV: Ok, tack! :D Den var supersnygg!

Japp, det är därför jag dansar till den....

2011-01-07 @ 21:16:01
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0