Fettoskolans elever får ont i magen varje dag! xD

Heej.

Jag är astrött just nu så snart kommer jag däcka här vid datorn.. men iaf jag har precis kommit hem från Mickes jobb, det var riktigt kul för vi körde badminton och jag som tyckte jag var bra på det men sen när jag körde mot Ludwig så vart jag ju *host*riktigt spöad*host* , vi kollade också lite på när några boxades och när en kille hoppade 5/6 meter med en sån där lång pinne ni vet... åh vad heter det... aja men en sån där lång pinne också ska man hoppa över en ribba och landa på en madrass, han var jätteduktig! Om jag skulle hoppa så skulle jag falla bakåt vid ribban! Det skulle inte gå bra så därför ska jag nog aldrig testa det :thumbup:

Sen gick vi runt och kolla lite men vi sprang inte på nån 11 manna plan tyvärr för dom var bokade. Men vi gick och åt i matsalen som har skiitgod mat, kött, alla möjliga sorters ris, lax, potatis, sås, guacamole (stavning?), brunsås, ja dom hade allt där, till och med glass och kladdkaka! Lyyx jöö! Tänk om vi skulle ha kladdkaka och glass till efterrätt i skolan helt gratis! Haha skolan skulle nog komma med i tidningen med rubriken "Fettoskolans elever får ont i magen varje dag" xD Haha det skulle faktiskt vara kul eller inte att bli fet men ja ni fattar ;P

Sen när vi var mätta och belåtna hehe så gick vi och bada, det var fett kul för vi hade en hel bassäng för oss själva, nice ju! Men mina badbyxor har blivit asstora känns det som för dom bara åker av hela tiden, i somras satt dom bra men inte nu.. åh dom måste passa till sommaren 2011 för bikinin är jättesnygg tycker jag :)
På vägen hem så stannade vi  vid ett hus med massa julslingor för jag skulle fota det, hela huset var pyntat och då snackar vi mycket pengar! Sen fortsatte jag lyssna på musik i mina urbanears <3.
Nu är jag trött så jag ska nog lägga mig och kolla på tv, hej då!
Bilder:


Det var jättestort i badmintonhallen, större än vad det ser ut att va'!


Haha snygg jag är när jag kör xD Micke är bredvid om ni undrar.


Bilden är sämst jag vet men ni kan ju se lite iaf :) Fatta hur dyrt det borde bli för dom, fast ifs har man pengar så har man...


Jag och min kära kamera <3


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0