Välkommen 2011!

Hej!

Idag är det första Januari år 2011! Nu börjar vi om så allt pinsamt och jobbigt som har hänt år 2010 glömmer vi nu och börjar om på nytt så nu är du en ny människa med nya nyårslöften, fast jag har faktiskt inte kommit på nåt men jag ska vara en riktigt snäll människa det här året, det är mitt nya löfte :)
Har ni nåt löfte?

Snart ska jag vara med Karro men först ska jag ringa henne vid 13 och bestämma vem vi ska vara hos och sen smäller det! Jag har tagit lite egobilder och dagens outfitt* som ni kanske ser.. jag ska nog göra ett tidsinställt inlägg där jag skriver lite recept eller visar några bilder som jag tog igår, får se. Men här har ni bilderna på mig idag:

Sådär ser jag ut idag, hej då på er!

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

Du är ju redan en snäll människa!! :D

2011-01-01 @ 14:43:17
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0