Men kom igen!

Tjena!

Nu är jag sur. Intressant va? Nejmen alltså igår så köpte jag ett par shorts på rea inne på New Yorker och jag var så stressad när jag tog dom för så fort jag hittade ett par XS så tog jag dom på en gång utan att ens kolla på dom och nu när jag ska ta på mig dom så märker jag att två knappar är borta! Himla baaaajs!

Man kan inte knäppa dom för att knappen är borta och sen är en till knapp borta på en ficka! Himla himla shiit! Det var inte många XS kvar så vi måste åka in till Kista igen och få ett par nya men vi har ingen bil för Micke jobbar och vi har bara en bil och ikväll har jag träning och imorrn har jag match så jag får väl hoppas att mamma kan åka in själv antingen imorrn eller idag för det är bara 3 dagars öppet köp.

Så, nu vet ni hur jag känner hehe :o


Mitt nya linne från New Yorker :) Det var iaf inte sönder..

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Fia

Min tröja hade ett hål på ryggen :(

2011-07-12 @ 12:32:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0