16:e juni 2011

Gomorron! :)

Nu är det sommarlov, helt himla amazing! :D Jättskönt är det! Men jag vaknade vid 7 idag så jag måste lära mig att vakna senare för jag kan lixo inte somna om men aja!

Idag ska jag och Becka ha vår tradition, vi ska alltså till stan med våra mammor MEN det här året hänger Fia och Madde (hennes mamma) också med! :D Så det kommer säkert bli superkul! Men jag ska ju till Mallis snart så jag kan tyvärr inte shoppa sönder men nånting kanske kommer hem i nån påse ;)

Just nu:


En riktigt rosa frukost!

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Linda

Ser gott ut :)

2011-06-16 @ 09:31:20
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0