20:e juni 2011!

Hej heej!

Jag mår inget bra idag men det ska jag försöka glömma bort så kanske jag mår bättre så ah!
Nu tänkte jag ge mig på ett par kartonger med ganska mycket eller ah vääldigt mycket kläder i som jag måste sortera och lixom lägga undan det som jag inte använder längre.

Sen tänkte jag också fixa ett litet schema för veckan haha för det händer väldigt många roliga saker den här veckan så ah det är väl det, lite bilder:


Wohoo nu ska det allt sorteras! :D 


vad gör vi? Nu kör vi!!

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt

Kul att du är med och tävlar!

Lycka till och ha en bra dag :)

2011-06-20 @ 12:18:47
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0