23:e juni 2011

Chacha bloggen!

Nä jag driver bara :P Gomorron menar jag eller det kanske är liite sent att säga det nu men ah ni fattar! :)
Idag MÅSTE jag verkligen packa! Packade ingenting igår höhö, jag gjorde en packlista och massa andra roligare saker istället, bra början där alltså! Så idag måste jag packa, packa, packaa! :D

Och det regnar, regnar, regnaaar! :( Jaja, värsta perfekta dan att packa ju men ändå... 

Vid typ 2 kommer mamma hem från jobbet och då har hon köpt ett UV filter och kanske ett Close up filter åt mig! :D Alltså jag ska ge henne pengar när hon kommer hem också men ändå! Är jätteglaad också köpte vi en hårdisk igår som rymmer 1,5 TB och det var rea på den så den kostade bara 399 istället 799 som en annan gjorde och den rymde 1 TB! Fattar inte det där men bra va? :D


Hahaha random bild!

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: felicia

hej !

Va med i veckans blogg !

Ha en bra dag :D

P.s jätte fin blogg tjejen <3

2011-07-05 @ 16:21:03
URL: http://felliskamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0