2:a juni 2011, idag bliré kul! :)


Goodmorning boys and girls, goodmorning evryone!


Haha lite flum där kanse :P Idag ska jag va' med Becka och Karro, vi ska se på Baksmällan ikväll och sen efter det ska vi kanske slagga hos nån, ybernice! :D Men vi har lixom reserverat platser så vi måste hämta ut dom en stund innan så vi tänkte åka in kanske 1 eller 2 timmar innan så kan vi gå och kolla lite men det är så himla bra väder ute så isf tänker jag typ tvinga dom att gå till fontänen och doppa fötterna :)

Behöver också skor som sagt... Aja bion börjar inte förrän halv 6 men om ett tag ska jag ringa och snacka med dom men nu ska jag ner och käka frulle med allihopa, hej då så länge! // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0