Har vart och sett Baksmällan och köpt en pikétröja! :)

Heej! :)

Har ju hängt i Täbban med Karro, Fia och Becka dom senaste timmarna men sen efter det så stack jag och Karro på bio och såg Baksmällan 2! Den var auperbra och rolig haha :D Ni som gillade 1:an kommer verkligen gilla 2:an säger jag bara :)

Det var jättekul att se den med Karro också så ett tips till er som vill se den, gå med Karro! Haha nä jag bara skojja :D Eller asså det var jättekul att se den med henne men man kan inte boka henne. 

Jag köpte en pikétröja tydligen, de sa iaf Fia och Karro att det var så aa nu har jag en pikétröja! :) Här är den:





Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Fia

Har haft jätte kul idag! Snygg tröjan var :D. Ha det gött. //Fia

2011-06-03 @ 00:08:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0