Mår inge bra just nu....

Hej!

Jag mår inte så bra just nu eller jag har inte mått bra på hela dan men aa jag är nog lite sjuk, superont i halsen också tror jag att jag kan ha liiite feber men ska kolla det snart och idag ska jag till mamma, hon har vart på Öland och hon kom hem igår :)

Men ääh... det blir inte så bra bloggning idag typ, men ni kan ju kika in nån gång och kolla vetja!


Tilda och jag igår när vi kommit hem från kvarnis, vi tog tåget dit också badade vi och sånt också började en kille snacka med mig och sen kom vi hem och då åt Tilda här och sen gick vi hem till henne och sen åkte jag hem ungefär vid 8. Jättekul var det! :D

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Mli

SV: Haha, ja! Den var läskig men asROLIG! Synd bara att den har så mycket kö! :( Ska kolla mejlgrejen ;)

2011-06-07 @ 16:26:49
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0