OMG!? Inbrott eller vad? :O

Asså jag kom precis hem från tandläkarn' och Täbban och allt och nu när jag kom in i mitt rum så har den tjocka och tunga lackhyllan rasat ner på skrivbordet och allt som stod på den (det var inte lite!) har ramlat ner på skrivbordet och golvet men datorn verkar ha klarat sig, bloggar ju på den nu. Ramar till tavlorna som stod på den har gått sönder och ingen av mamma, Ludde eller Emil vet vad som har hänt.. Micke är hos hans mamma just nu men jag får fråga honom när han kommer, tänk om vi haft inbrott.. :O







!?

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Mli

Har du tagit reda på vad som hänt än?? :O

2011-06-09 @ 16:47:35
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0