Packningslista to Spain:

Massor av linnen och toppar..

Kläder överhuvudtaget...

Mina två likadana bikinisar (har en hos pappa och en hos mamma).
Tandborste/tandkräm

Kamera!

Mobil!

Min snorkel ;)

Min plattång (heh onödigt jag vet men ifall jag skulle vilja platta det)

Två böcker..

Mitt läppstift och ett nytt läppglans som typ kommer att komma fram till mig imorrn..

Solbrillor!

Urbanears...

Några filmer..

Toffsar, hårnålar..

Skor, alltså Conversen, mammas skor som jag får låna, mina helt oanvända kilklackskor, mina nya flippfloppskor och ett par joggingdojor!
Mycket skor, I know....



En väska....

Min deo och parfym...

Lite smycken.. alltså örhängen och kanske nåt halsband...

Laddningssladdar till mobilen och kameran..

Överföringssladdar till kameran och mobilen..

Mitt pass såklart!

Money, money, money must be funny, in the rich man's world! (bara skojja! xP) Fast asså pengar ska ju med.

Blue Village – Alcúdia Pins - Bild 21
Där ska vi bo!! :D

(jah kan inte prata, jag har sagt packlingslista nu 3 gånger!)


Sådär! Har jag glömt nånting? Isf tell me för då får du en länkning! :)

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

naw tack så hjärtligt! ;D

2011-06-22 @ 13:04:36
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

tack ska du ha :DD:

2011-06-22 @ 13:05:10
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: tack, vad skönt att du ska till Spanien!avis <3

2011-06-22 @ 13:12:02

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0