SOMMARLOV!! :D

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Är så himla glad nu! Det är sommarlov :D :D Ebba gick ut nian idag så vi var och kollade på hennes skolavslutning, träffade också Tove där :) Deras avslutning var mycket roligare än vår, dom hade bättre körer eller vad man nu ska säga och det var fett bra låtar och sånt, roliga tal också, och när dom kastade upp hattarna :D

Efter hennes avslutning gick vi hem till dom och satt utanför på altanen och pratade och sen när alla höll på att dö av hunger så gick vi in och åt en SUPERgod smörgåstårta, aaasgod! Vi åt också två tårtor, en med vit choklad på och en prinsess, jättegoda dom med! Vi fick också se Ebbas balklänning, superfin var hon i den! Hon är på bal nu, jag vill också gå i nian och ha fått grymma betyg och vara på bal, längtaar haha! :P


proffsigt? Aa!


Min kusin :) *stolt*






Ebba, Amelie och Karin, alltså mina kusiner fast Karin är hmm få se här... om hon är min morbrors fru vad säger man då?




Jag som ser väldigt bekrymad ut även fast jag inte var och är det ;p


Smörgåstårtan och Ebba :D


Jag i min klänning :) Vad tycks?

Nu ska jag äta men jag LOVAR att visa mer bilder sen :)

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Tove

Woho! Såg Ebba när alla gick in på balen, hennes klänning och skor var jättefina :D

2011-06-15 @ 23:17:15
URL: http://tove.spotlife.se
Postat av: EMMA - foto

Åhh gud vad kul med hattar hahah xd :DD

2011-06-16 @ 09:30:17
URL: http://emelisasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0